Citymarketing

Wil je zorgen voor duidelijke en professionele zichtbaarheid van jouw Nijmeegse evenement? Bij ACBN Evenementenbureau Nijmegen kun je terecht voor marketingadvies en praktische ondersteuning op het gebied van marketing en communicatie. Ook kun je bij ons baniervlaggen en spandoeken aanvragen. Let op: deze uitingen zijn gereserveerd voor evenementen of activiteiten zonder commerciële doelstelling.

Baniervlaggen

Om bij te dragen aan de uitstraling van Nijmegen als stad van formaat, heeft ACBN Evenementenbureau Nijmegen in overleg met de gemeente Nijmegen, ruim 60 vlaggenmasten geplaatst op de belangrijkste invalswegen en markante plaatsen van de stad. Het publiek wordt hierdoor op uniforme wijze geïnformeerd over evenementen en activiteiten.

Je kunt de masten voor een bepaalde tijd huren op één of meerdere locaties. De aanvragen worden op volgorde van binnenkomst afgehandeld en gehonoreerd.

Meer info en aanvragen

Spandoeken

In de binnenstad van Nijmegen heeft ACBN Evenementenbureau Nijmegen spankabels in de Augustijnenstraat en Burchtstraat, bedoeld voor straatoverspanningen ter promotie van evenementen of activiteiten zonder commerciële doelstelling.

Meer info en aanvragen

Into Nijmegen

In opdracht van Huis voor de binnenstad verzorgen wij projectcoördinatie voor de Nijmeegse Binnenstad. Stichting Huis voor de Binnenstad stelt zich ten doel meer bezoek aan de binnenstad te realiseren. Dit kan komen vanuit meer bezoekers (ook vaker of langer) maar ook uit (meer) inwoners.

Primair gaat daarbij de aandacht uit naar het economisch belang voor de binnenstad, dus bezoek waarbij bestedingen gedaan worden bij ondernemers in cultuur, horeca en retail en evenementen. Hier dragen we vanuit ACBN Evenementenbureau Nijmegen aan bij door de citymarketing van de binnenstad te coördineren, wensen op te halen bij de ondernemers en deze om te zetten naar uitvoering.

Meer info

Huis voor de binnenstad

In opdracht van Huis voor de binnenstad verzorgen wij projectcoördinatie voor de Nijmeegse Binnenstad. Stichting Huis voor de Binnenstad stelt zich ten doel meer bezoek aan de binnenstad te realiseren. Dit kan komen vanuit meer bezoekers (ook vaker of langer) maar ook uit (meer) inwoners.

Primair gaat daarbij de aandacht uit naar het economisch belang voor de binnenstad, dus bezoek waarbij bestedingen gedaan worden bij ondernemers in cultuur, horeca en retail en evenementen. Hier dragen we vanuit ACBN Evenementenbureau Nijmegen aan bij door de citymarketing van de binnenstad te coördineren, wensen op te halen bij de ondernemers en deze om te zetten naar uitvoering.

Meer info

Walk of the Town

ACBN verzorgde in opdracht van gemeente Nijmegen de informatieborden langs de route: van concept tot realisatie. We maakten een plan waar de borden moesten komen, zochten een leverancier, verzamelden en redigeerden woord en beeld, lieten het ontwerpen, drukken en plaatsen. Ook zorgden we voor een verbinding van de borden met de route.

We maakten daarnaast een marketingcampagne voor lancering van Walk of the Town, inclusief website, promovideo, persteksten en fotografie.

Meer info

Old City, young vibe

Old city, young vibe is het overkoepelende thema waarmee Nijmegen zich profileert. Voor een krachtige uitstraling en herkenbaar gezicht, lieten wij een logo ontwerpen wat breed kan worden ingezet. Vervolgens bedachten en ontwikkelden wij een lokale marketingcampagne middels briefkaarten en citydressing om de slogan te lanceren.

Meer info

[instagram-feed background=#ffffff]