Wie zijn wij?

Marlijn Hoefnagel

Marketing- en programmamanager

Als marketingmanager ben ik verantwoordelijk voor de positionering, landelijke marketingstrategie en uitvoer daarvan voor Vierdaagsefeesten, inclusief perswoordvoering en mediapartnerships. Ook coördineer ik het programma van de diverse podia, zodat we ervoor zorgen dat de Vierdaagsefeesten daadwerkelijk voor ieder wat wils biedt en een breed scala aan doelgroepen bereikt. Daarnaast ontwikkel ik marketingstrategieën voor diverse opdrachtgevers van ACBN, zoals een citymarketingcampagne voor de gemeente Nijmegen, lancering van de nieuwe stadsslogan, promo en infoborden voor de stadsroute Walk of the Town en marketing van de Dutch Technology Week regio Arnhem-Nijmegen.

Ik houd van het koppelen van strategie en beleid aan communicatiedoelstellingen, til dingen graag naar een hoger plan en kan het nooit laten om ook advies te geven over de inhoud. Marketing is niet de laatste schakel in de puzzel, maar fundamenteel onderdeel van welk project je ook ontwikkelt, zodat centraal staat wie je doelgroep is en waar zij behoefte aan heeft. Als dan alle puzzelstukjes in elkaar vallen, je zet met elkaar iets fantastisch neer en je ziet al die blije gezichten, ben ik heel gelukkig!

Vanuit liefde voor kunst & cultuur deed ik mijn meeste werkervaring op in deze sector: als oprichter van Nijmegen Cultuurstad (nu IntoNijmegen), hoofd marketing & communicatie bij een Brabants kunstencentrum, bij Wintertuin en bij de provinciale cultuurbeleidsorganisatie Kunstloc Brabant. Naast mijn werk voor ACBN geef ik niet alleen marketingadvies aan diverse opdrachtgevers, maar pak ik ook graag mijn rugzak op als reisbegeleider voor Djoser in Latijns-Amerika. Mijn tweede thuis, na Nijmegen natuurlijk!

ACBNVierdaagsefeestenLinkedIn